18 Mart 2011 Cuma

planör

                                   

Sana uçak alamıyorsam Türkiye ekonomisi kötü gidiyor demektir
Ama düşün ve unut hemen şimdi, bisiklet ölüme inandırmaz insanı
Sana uçak almak da istemem, motorların sesindeki aldatır bizi
Kekeleyen acil iniş çağrısı kesinkes devrimdir
Yanlış durakta inmiş iki eski dost olabiliriz buysa çok güzel
Odalara sığamazsak kardeşlik ne güne duruyor

Ürpermek ebediyettir kaç buradan
Şizofreni hırkaları dikiyor mühendisler son hızla
Giyince unutuyorsun ben de kendimde bir şey var sanırdım
Bir şey, kaset kapaklarını şenlendiren Sezen resmi gibi ayıp
Depresyon fırkası buna inanıyor
Sonbaharla gelen melankoli üzülmeni istemiyor

Sana saçlarını tara dersem rüzgârda atlılar geliyordur
Ay karanlıkta incecik ve çok acayip deli olursun
Benim suskunluğuma katılırsan bunun da bir anlamı olur
Ey çocukluğumdan kalma altıpatlarlar
Ey atasözü söyleyen kadınlar birden yaşlanırlar
Çık da gel, kibirli ve çok kabahatli
Yalnız yürürken yakışıklı, geberesiye hora tepmek isteyen ben
Sen benle çıkart şu güzelliğini çok fazla
Çok fazla kaldır at saçlarını sevinmek için çıldırasıya kitap okumak için
Alabildiğine yeryüzünün kardeşi avuçlarımdaki ter
Bakışlarımdaki bozgun

Sana sevgimi grafikle anlatacağım artık
Unutulmak için bile üşeniyorum şimdilerde
Dünya resmen normal değil bana inanma
Ama şuna inan
Aşağıdaki grafiğe bakan olayı anlayacaktır
Diyorsa birileri
Tamam, hepimiz delirmişiz
Hepimiz başlığı yanlış okumuşuz demek ki:

P sayısı
Lan bana ne deme
Ör sen saçlarını
Uçakları yüksele yüksele
Batan bir dünyaya uzat yine de saçlarını
Eski karizmam yerine gelirse bir bilet alırız
Tek gidiş
Dönemezsek
Türkiye tarihi acıları ansiklopedisinde bir madde verirler bize
Biri esmerdi, şair
Birinin saçları uzamış da uzamış
Karma ekonominin baş belası iki anarşist yaşamış

Mustafa AKAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder