13 Nisan 2011 Çarşamba

angut


Umudu kalmamış kuşlara baktım
ay altında göz kapayan atlara
bir damla yağımdan ben bunu yaktım
uzattım, umutsuz kuşlara baktım

umudu kalmamış kuşlara baktım
sevmekten taranmış sık saçlarına
rastlasam çevirip bir soracaktım
tenhaydı, umutsuz kuşlara baktım

umudu kalmamış kuşlara baktım
diyecek hiçbir şey kalmamış gibi
susuz ve acıydı öyle bıraktım
ağladım, umutsuz kuşlara baktım

umudu kalmamış kuşlara baktım
ben şuncacık şair baktım öylece
yanlarına usul sokulacaktım
görmedim, umutsuz kuşlara baktım

umudu kalmamış kuşlara baktım
sevdiği kanamış, göğsü kıpkızıl
dönüp de havada haykıracaktım
düşmesem.. umutsuz kuşlara baktım

umudu kalmamış kuşlara baktım
kupkuruydu her şey hiç umut yoktu
kalbimi Allah’a kadar fırlattım
Allah’a, umutsuz kuşlara baktım

umudu kalmamış kuşlara baktım
şiir yok darı yok keler yok kurt yok
ne bir şey bildirdim ne de anlattım
unuttum, umutsuz kuşlara baktım.             

 SÜLEYMAN ÇOBANOĞLU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder