8 Mayıs 2012 Salı

merhabalar merhabalar


“ Merhabalar! Merhabalar!


  Böyle kendi kendime geldim buraya oturdum. Siz de karşıma oturmuşsunuz, görüyorum. Tanıştık mı, tanışmadık mı onu da çok iyi bilmiyorum. Yani…. Eeeee… ben niçin buraya geldim, siz neden zahmet edip beni dinlemek üzere buraya kadar teşrif ettiniz onu da bilmiyorum. Ne olarak konuşuyorum ben burada? Konuşmamın başlığını “BİR 68 EFSANESİ Mİ, soru işareti, EVET İSYAN” olarak ilan ettik.

  Karşınızda bu şiirin mübdii olarak bulunuyorum ve bu soruya cevap vermem lazım. Soruya cevap vermem mümkün değil. Çünkü sorunun kendisi tartışmaya açık bi şey.hepimiz tartışmaya açığız. Varlığımız itibariyle tartışmaya açığız. Sizlerin beni dinlediği de, benim sizlere hitap ettiğim de tartışmaya açık.kat kat kat kat kat kat kat yanlışlar içindeyiz ve o kadar yanlışlar içindeyiz ki, buna kendimizi inandırmak onur kırıcı geldiği için, haysiyetimize dokunduğu için “ bu kadar yanlış olmaz” diyoruz, “hiç olmazsa bi kısmı doğru olsa gerek” diyoruz.

   Halbuki bunların hepsi yanlış, tamamen yanlış bir yerdeyiz, tamamen yanlış şeyler söylüyoruz ve tamamen ters istikamette gidiyoruz.

   Neye göre ters?!”

1 yorum:

  1. Anlama göre ters bence...İnsanın anlamı neyse ona göre!!

    YanıtlaSil