1 Temmuz 2014 Salı

fakirlik öldürmez, aşk öldürür



erhan


fakirlik öldürmez, o bir zengin icadıdır

şofbenin yoksa zehirlenmezsin

trafik kazası geçirmek için önce

trafiğe çıkacak bir aracın olması gerekir

elektrik çarpması için evinde elektrik ve

her şeyden evvel bir evin olması tabii, bu çok mantıklı.

cinayete kurban gitmek için illâ ki düşman,

düşman edinmek içinse fark edilmek malum.

ben erhan, şu köşede duran dört kişiden biriyim

ölmek pahalı olduğu için yaşıyorum.

bunun başka hiçbir açıklaması yoktur



ayakkabılarım deliktir çorabı on yıl önce bıraktım

sağlığa zararlı olmayan hiçbir şeyi kullanmıyorum

tişörtüm var üşümek zamanla unutulan bir eylem

bu birlikte geçirdiğimiz üçüncü kış. seneye de giycem

iyiliksever bir abi pantolon almıştı tam beş yaşında

iyiliği seven insanlar var yani gerçekten varlar

onlarla yalnız kalmak istemem asla güven vermiyorlar

bir iyilik bir başkasına bence ancak zorla yaptırılabilir.

karnım açsa yolumdan geçerler, dilenirim verirler

sigaram biter yolumdan geçerler, dilenirim verirler

ben ne dilensem aldım hep, çünkü yolumdan geçtiler

-ah şu insanlardaki gereksiz bıçaklanma korkusu-

-bunun başka hiçbir açıklaması yoktur-



ben erhan, soyadımı terk ettiğim evde bıraktım

şu köşede duran dört kişiden biriyim hiçbirini tanımıyorum

kimse kimseyi tanıdığını iddia etmesin, bu yalandır.

bir insan ona erhan diyorlar diye erhan olabilir mi

her şeyin bu kadar basite indirgenmesi canımı sıkıyor

kıyafetlerim kirli ve yüzüm ayakkabı boyası olduğu için

sanki biraz da küfürlü konuştuğumdan, emin olamıyorum

cebimde mutlaka bıçak taşıyor olmam gerekmiyor

benden gözünüzü kaçırmanız, korkmanız gerekmiyor

hem cinayetleri filmlerde hep takım elbiseli adamlar işlemiyor mu

hep zengin değil mi onlar, elleri hep çanta

hep bir plan, hep bir hedef, daha çok para, daha çok para

biz sizinle aynı filmi seyretmiyor muyuz siz hangi kanal

ölmek ateş pahası, diyorum inanmıyorlar.



-gülmenin yakışmadığı yüz yokmuş, hasiktirin ordan-

-siz daha erhan’ı gülerken görmediniz-

gülmek zengin icadı hem, onun aslı tebessümdür

biz köşede dört kişi hep kıt kanaat gülüştük

bir gülüşü dörde böldük çok güzel bir kadındı

güzel kadınlar bize asla gülmez âşık olduk ona

biri kendini fazla kaptırıp bileklerini kesmiş hemen

sevgi görmemiş çocuk, ne yapacağını bilmiyor

dilinde jilet taşıyormuş daha önce görmedim

hayır bir şey değil, bizi yanlış tanıtıyor.



fakirlik öldürmez, aşk öldürür

saffet fakirlikten öldü yazacak tarih, bu yalandır.

-ölünce ilk iş bir isim ediniyor insan, dikkat ettiniz mi-

-bir dakika tarih saffet’i niye yazsın ben ne saçmalıyorum-

ölüsünü birkaç kişi fotoğraflamıştı duyarlı tweet atmak için

guslünü taymlaynda alır sonra toprağa verilir saffet

olan bizim aşkımıza oldu ne de güzel sevmiştik

saffet yüzünden aramızda muhabbetini bile çeviremedik

muhabbeti çevrilmeyen karşılıksız aşklar sıkıcıdır, biliriz

yine de şükrederiz tarih tevekkülden ibarettir.



facebook durum güncellemesi



şu köşede duran üç kişiden biriyim ben, erhan

bunun başka hiçbir açıklaması yoktur.


rıdvan gecü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder