14 Kasım 2015 Cumartesi

SEN HİÇ ÜZÜLME DİYE


                                    
                                                                   
                                                                                        


Yorulurduk güneşin o büyük doğumundan
Sen hiç üzülme diye yazıyorum bunları

Biz seninle marşları hatırlarız susmayan
Sen hiç üzülme diye yazıyorum bunları

Ben seni kandil gibi gecelerde taşıdım
Sen hiç üzülme diye yazıyorum bunları

Hatırlat mazgalları dumanları fabrikaları
Sen hiç üzülme diye yazıyorum bunları

Biz senin ellerinde devrim gibi yaşarız
Sen hiç üzülme diye yazıyorum bunları

Biz seninle geçeriz yıktığımız şehirden
Sen hiç üzülme diye yazıyorum bunları

Mayıs atlarla gelir dağlar konuğumuzdur
Sen hiç üzülme diye yazıyorum bunları

Sensin bütün bahçemiz ilk çilekler sendendir
Sen hiç üzülme diye yazıyorum bunları

Senin annen bir göldür bize türküler söyler
Sen hiç üzülme diye yazıyorum bunları

Güneşin sofrasında sen en güzel mevsimsin
Sen hiç üzülme diye yazıyorum bunları

Bana kendinden bahşet öyle ki hiç bitmesin
Sen hiç üzülme diye yazıyorum bunları

Omuzların her gece her gece omuzların
Sen hiç üzülme diye yazıyorum bunları

Dökülen bir çavlandır her gece omuzların
Sen hiç üzülme diye yazıyorum bunları

Bana kitaplar oku bana şiirler doğur
Sen hiç üzülme diye yazıyorum bunları

Sensin konuştuğumuz sessiz karıncalarla
Sen hiç üzülme diye yazıyorum bunları

Sendendir merhametin bize sonsuz bakışı
Sen hiç üzülme diye yazıyorum bunları

Sesli harfleri sen sus yorgunsan sevilmekten
Sen hiç üzülme diye yazıyorum bunları

Dokun keman sesleri dokun boğulsun deniz
Sen hiç üzülme diye yazıyorum bunları

Yazdıkça yitirdiğim buruk yaz sayfaları
Sen hiç üzülme diye yazıyorum bunları

Dehşet bir dalgınlıktır seninle büyüttüğüm
Sen hiç üzülme diye yazıyorum bunları

Durup durup söyledim o yüce suskunluğu
Sen hiç üzülme diye yazıyorum bunları

Bozkırın ve atların diri gecelerinde
Sen hiç üzülme diye yazıyorum bunları

Geniş uykulardasın muazzam uykularda
Sen hiç üzülme diye yazıyorum bunları

Ey kalbimi yakan su sen ey kalbinde çocuk
Sen hiç üzülme diye yazıyorum bunları

Büyük Türk Şiiri sen sen kelime ağacı
Sen hiç üzülme diye yazıyorum bunları


mahalle mektebi 25

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder